De lancering van MyAcademy vormt een essentieel onderdeel van Soluno's algemene strategie. De UCaaS-serviceprovider breidt in Europa uit met een wholesale-first-concept en innoveert sterk om toonaangevend te blijven lopen in een concurrerende markt. MyAcademy maakt het gemakkelijker om met Soluno samen te werken die ook de mogelijkheid krijgt om snellere distributie van nieuwe en relevante informatie over verschillende kanalen aan te bieden. Soluno gelooft dat ruimdenkendheid voor training de kansen van alle partijen zal vergroten.
Alle trainingsprogramma's zijn gratis beschikbaar om partners te kanaliseren met kennis, best practices en vaardigheidsontwikkeling, aangezien Soluno van plan is bij te dragen aan het succes van partners.
"De lancering van MyAcademy is weer een stap in het vereenvoudigen van onze branche. We willen partners helpen het plezier van leren te herontdekken. Kennis en best practices zijn vaak cruciale redenen waarom deals in uw voordeel werken of de nodige efficiëntie creëren. Deelnemers zullen leren hoe ze in de kortst mogelijke tijd optimaal gebruik kunnen maken van onze producten. Ik ben ervan overtuigd dat dit platform de komende jaren van onschatbare waarde zal blijken te zijn voor zowel partners als personeel", aldus Christian Hed, Chief Marketing Officer Soluno.
Met MyAcademy kunnen partners in hun eigen tempo en op een tijdstip naar keuze vertrouwd raken met Soluno's productportfolio. Gebruikers hebben directe toegang tot praktische informatie en expertise van experts, duidelijk overgebracht in een interactief e-learningformaat, gecombineerd met traditionele klassikale sessies. Naast gedetailleerde instructies en handige tips kunnen gebruikers gemakkelijk zoeken naar onderwerpen en trefwoorden.